Renee-Ruth-in-oeganda.reismee.nl

Een lach en een traan

Lach en traan

Jij een lach, Ik een traan
een traan om jouw leven, een lach voor jouw bestaan
Je wilt geen medelijden, alleen mijn hand in jouw hand
Een rijke en een arme, we lopen door het zand


Ik kijk je aan, en realiseer
dat ik de arme ben, want jij hebt zoveel meer
Je bent gelukkig met het kleine
Je leeft, je lacht, je bent blij
Maar al ben ik de arme...
Jouw hand is in de mijn'

Ik kijk je aan, en realiseer
Ik ben rijker door jou, en dat vergeet ik nooit meer!

Jij een lach, ik de traan

Een traan om mijn verwende leven

een lach voor jouw bestaan!

Reacties

Reacties

Natascha van Oosten

En het is ook nog echt zo! Rijkdom is niet in geld uit te drukken, rijkdom is als je gelukkig bent!

Super mooi gedicht!

Karen

Je hebt je Jinja ervaringen goed verwoord met dit gedicht, knap hoor

Esther

Wauw, wat mooi beschreven! Heel gevoelig en echt.

Juliette Welvaarts.

Nou beter kun je niet beschrijven hoe jullie het hele avontuur in Oeganda het beleeft. SUPER!!!

Groetjes Juliëtte.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!